wielkie zaskoczenie

18:54

Cześć!
Na początku chciałbym nawiązać coś jeszcze do poprzedniej notki. W czwartek dostałem ocenę ze sprawdzianu. Dostałem 4. W sumie nie jestem zadowolony bo liczyłem na lepsza ocenę ale i tak uważam ze tabletki dużo mi pomogły.

A teraz napisze o czymś co bardzo mnie zaskoczyło.  Kilka dni temu na Instagramie wpadłem na spontaniczny pomysł.Jeżeli mam być szczery to nawet nie myślałem ze się uda... Pod zdjęciem Honoraty Honey Skarbek które dodała na Instagrama napisałem czy doda mnie do obserwatorów. Po chwili pojawiło się dużo negatywnych komentarzy ze się ośmieszam itd.. Trochę nie rozumiałem tego zamieszania bo to moja sprawa co robię i nikt nie musi się do tego wtrącać.

Jednak opłacało się spytać bo  dosłownie po kilku minutach dostałem powiadomienie ze Honey mnie obserwuje! To było bardzo mile zaskoczenie i do tej pory nie mogę w to uwierzyć ^^ Fajnie mieć kogoś sławnego w liście Obserwatorów.




Jak Wam mija poniedziałek? Zapraszam Was na mojego Instagrama i na ASKA.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Widziała te komentarze i też nie rozumiem o co takie wielkie zamieszanie. A że Honey Cię zaobserwowała to miło z jej strony, pokazała tym, że nadal jest normalną dziewczyną a nie fejmem :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 4 :)
    Super , że Cię Honey zaobserwowała , innym pewnie szczeny opadły ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ! I gratki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha szalony :D
    Ja to chyba bym sikala ze szczescia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. szaleństwa się opłacają!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. ;D Do szalonych świat należy, ale ludzie mają żal dupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zamierzam w koncu zakupic sobie te tabletki...biochem to ciezka sprawa. / komentarzem udowodniles ze warto ryzykowac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w koncu honey to tez czlowiek wiec czemu by nie miala obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, super! Sesja na prawdę pomaga?

    OdpowiedzUsuń