coraz bliżej święta

17:09

Cześć!
Znowu przez dłuższy czas się nie odzywałem ale to dlatego ze ten tydzień był na prawdę wyczerpujący i nie miałem czasu na bloga. W poniedziałek miałem rozmowę kwalifikacyjna,przed którą się stresowałem ale chyba nie wypadłem aż tak źle.

Dzisiaj miałem tylko cztery lekcje a od poniedziałku zaczynają się ferie. Dwu tygodniowa przerwa dobrze mi zrobi. Ubraliście już choinkę? Bo ja tak.  Niestety nie mam zdjęć wiec dodaje jakieś wygrzebane które udało mi się szybko zrobić.


Biorę się teraz za porządki a później muszę się spakować bo już jutro jadę do Polski! 

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. Ja jutro będę ubierała choinkę bo są mojego taty imieniny i ta taka mała nasza tradycja :)
    Ładnie przystrojona choinka.O to fajnie,że do Polski przyjeżdżasz ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ubieram chonikę w dzień wigilii:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinkę zawszę ubieram z tatą w wigilię.
    Udanych świat i całych ferii :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, że jest już wolne :)
    ja jeszcze nie mam ubranej choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie przed chwilą skończyłam ubierać ostatnią choinkę i teraz odpoczywam wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja choinkę ubrałam dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to zdjęcie. :33 Udanych świąt. xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie. Wesołych świąt! :D
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt! :))
    Super nagłówek :))

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam,
    www.KAMSON.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że nie nie widać u ciebie dziwnej mody na zaokrąglanie rogów zdjęć.
    Szkoda tylko, że masz tyle szajsu na głównej, bo to trochę rozprasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest według cb szajsem na głównej? Bo nie rozumiem...

      Usuń
    2. Wszystko z wyjątkiem archiwum, kategorii i obserwatorów.

      Usuń
    3. No z nagłówka to raczej nie zrezygnuje. A z resztą jednemu będzie sie podobać a drugiemu nie będzie.

      Usuń
  13. Zastanawiam się jak teraz Ci się w Polsce podoba..I po świętach. Przepraszam za długą nieobecność ale staram się wszystko nadrobić. U mnie już nowy post i nie ukrywam, że liczę na Twoją subiektywną opinię tak jak dotychczas. Pozdrawiam, ściskam.

    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że już po świętach..za krótko one trwają ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do odpowiedzi w ankiecie.Ps.To bardzo ważne.Dziękuje ;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój blog ;) Obserwuję.
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od 23 jestem w Zpolsce, ale niestety juz 4 jade :c
    Coz na swiateczne zyczenia jest juz zapozno, ale zycze Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń