nauka

14:52

Cześć!
Znowu przez dłuższy czas zaniedbałem bloga. Ostatnio jakoś w ogóle wyleciał  mi on z głowy.
Co u mnie? Na dzisiejsza chwile jestem zadowolony, wszystko zaczyna się jakoś okładać i niech tak zostanie! W szkole jak zawsze mamy niezłe zamieszanie ale jakoś daje rady. Ostatnio dostałem kilka dobrych ocen.

Dzisiejsze popołudnie spędziłem na nauce na jutrzejszy sprawdzian z matematyki. Temat nie jest bóg wie jak trudny,wiec myślę ze uda mi się napisać pozytywna ocenę.


 Resztę popołudnia wykorzystam na bloga i może obejrzeć jakiś film. Polecacie jakiś? Mam do Was pytanie: Chcielibyście notkę coś w stylu DIY- Do IT Yourself / Zrób to sam ? Ostatnio oglądając na YouTubie filmik niemieckiego Vlogerra wpadłem na ten pomysł.

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. Powodzenia :)
    oo DIY - brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ;D
    Pozdrawiam ;-)

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nauka jest najwazniejsza wiec ucz sie pilnie i powodzenia zycze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam spr z geo :/
    Dodaj taki post- bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzonka ja też zasypana sprawdzianami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam jutro test z matmy :(

    mam do ciebie prośbę, mógłbyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jutro test z matematyki ;x
    Gratuluję ocen
    No pewnie zrób coś takiego bo ja sama za niedługo opublikuję kolejny cykl ,,zrób to sam ''
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. moja średnia w tym semestrze z matmy to 3,88 ;o sama jestem pod wrażeniem :D mnie w tym tygodniu czeka ok. 10 kartkówek i sprawdzianów ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też sporo nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. DIY są świetne, zainspiruj innych :)
    u mnie nauki masa...czasem mam już dość

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na diy :D
    palczak.blogspot.com v

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenie :) czekam na DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenie na sprawdzianie ;) Czekam już na DIY :)

    OdpowiedzUsuń