yesterday's outfit

16:10

Cześć!                 
W dzisiejszej notce chciałbym Wam pokazać mój wczorajszy outfit.

                                                                      

Bluzę którą widzicie na zdjęciach kupiłem kilka dni temu w H&M . To już moja druga bluza w kolorze czarnym! Wcześniej jakoś nie bylem przekonany do tego koloru ale ostatnio się to zmieniło. Bluza nie jest za ciepła także można ja nosić w cieplejsze jak i w chłodniejsze dni. Pasuje do czarnych jak i do szarych spodni. 



Jak Wam się podoba?

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Ładnie w tym wyglądasz ;3 Ja nie kubie ciemnych kolorów,najlepiej czuje się w fiolecie,beżu,różu,czerwieni :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza super, w amerykańskim stylu :) pozdrawiam!
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba. Super wyglądają zdjęcia na tym tle i nagłówek też jest bardzo fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny to kolor ktory pasuje do wszystkiego i kazdego
    nie wyobrazam sobie mojej szafy bez ubran w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły blog, dużo kreatywności w Tobie siedzi :)


    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest swietna, szkoda tylko, ze nie pokazales wiecej siebie :c :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna bluza ;) uwielbiam chodzic w bluzach ;) w nich czuje sie najwygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń