afternoon coffee

19:27

Cześć!
Znowu po dłuższej nieobecności do Was pisze. Poprzedni tydzień był na prawdę wykańczający.Miałem masę nauki i do tego rożnych innych spraw do załatwienia. Także cieszę się ze zaczął się nowy tydzień,chociaż nie zacząłem on się dobrze i chce żeby poniedziałek w końcu się skończył. 

Dzisiaj po szkole pojechałem do miasta a gdy przyjechałem zabrałem się za naukę. Teraz siedzę sobie i przeglądam rożne blogi pijąc kawę. Nie wiem jak wy ale na mnie kawa nie działa i mogę pić ją nawet przed spaniem.


Czy blogger tez tak Wam psuje jakość zdjeć jak mi? Już powoli zaczyna mnie to denerwować!
Jak Wam minął poniedziałek?

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. ja już rozwiązałam ten problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie też kawa w ogóle nie działa. Ale z drugiej strony to dobrze, przynajmniej nie mam problemów z bezsennością tuż po wypiciu kawy. Kiedyś nawet sobie guaranę wypiłam wieczorem. I nic! Miałam tak jak zwykle twardy sen.
    Tak, mi też blogger psuje strasznie jakość zdjęć. Jeszcze najgorzej było, gdy byłam skazana na aparat w komórce, który miał jedynie 2 mpx. Zacznijmy od tego,że same zdjęcia nie były za rewelacyjne, a już po dodaniu na bloga nic prawie nie było widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za kawą ;) A jakość zdjęć bardzo tu się psuje i zaczyna mnie to tak samo denerwować jak Ciebie..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy jaka kawa, jak mocna to działa. Aczkolwiek wolę delikatną z mlekiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. brrr.. dla mnie kawa jest ohydna. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio mam straszliwy sajgon :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mi blogger też strasznie niszczy zdjęcia, czasami, aż za bardzo -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Większości psuje jakość zdjęc :/

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety tez mam ten problem z jakością zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też strasznie psuje jakość ;/;

    OdpowiedzUsuń
  11. na mnie kawa też nie działa, dlatego ograniczyłam jej ilość do prawie minimum :)

    OdpowiedzUsuń