Grey's Anatomy - Chirurdzy

18:43

Witam!
W końcu skończył się stresujący i pełen nauki tydzień. W tym tygodniu mam dużo wolnego czasu i zabrałem się za oglądanie mojego serialu. Jeszcze nigdy nie wkręcił mnie tak żaden serial jak ten. Mowa o Grey's Anatomy - Chirurdzy. Jest to serial który przedstawia życie młodych chirurgów w jednym ze Szpitali w Seattle. Przez ponad dwa miesiące ogladnelem 9 sezonów a wczoraj na FOXLife była premiera 10 sezonu.

Serial zaczęłem oglądać spontanicznie,nawet nie pomyślałbym ze aż tak mi się spodoba.



Znacie ten serial? A może tez go oglądacie?
Niestety ale jakość zdjęć na bloggerze nadal nie wróciła do normy. Niech coś z tym zrobią!

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Serial kojarzę i widziałem kilka odcinków. Nie zaciekawił mnie :) Mój brat wkręcił się w Dr. Housa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA OGLĄDAM!!!! Boże, jak ja kocham ten serial! Oglądam od 1 sezonu, 1 odcinka!!!!
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten serial dawno, dawno temu, jak byłam mała i chciałam być lekarzem. Teraz wolę seriale kryminalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałam nigdy tego serialu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam kiedyś ten serial ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serial kojarzę, i też uważam, że jest świetny :)
    Ostatnio rozglądam się gdzie mogę obejrzeć 90210 bo uwielbiam ten serial, a Bervely Hills 90210 obejrzałem cały :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wwidzialam moze 5 odcinkow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam , nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń