iPad Air

17:32

Cześć!
Jak tam u Was po powrocie do szkoły?  Bo ja nadal nie mogę się przyzwyczaić i brakuje mi kilka godzin snu dlatego często po szkole kładę się na godzinę spać. 

W dzisiejszej notce chciałbym Wam pokazać mój świąteczny prezent. A wiec jak widzicie na zdjęciu  dostałem tablet iPad Air. Jest to najnowszy iPad od firmy Apple. Prezent trafiony w dziesiątkę! Aczkolwiek przyznam się ze nigdy nie byłem przekonany do tabletów,nawet nie mówiłem rodzica ze chce dostać to urządzenie. Jednak muszę powiedzieć ze jest on bardzo przydatny  np. do szybkiego pisania notek na bloga ale rownież dobrze sprawdza się przy nauce jeżeli trzeba coś wyszukać w Internecie a nie chce nam się włączać komputer. 


Idę teraz czytać książkę o której muszę zrobić na następny tydzień prezentacje do szkoły. Niedługo znowu się odezwę!

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. Fajny jest. Ja z chęcią bym taki przygarnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sie zastanawiam nad jego zakupem ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do tabletów :D Wolę telefon albo komputer, chociaż pewnie jest bardzo użyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie byłam przekonana do tabletów,ale bardzo dobrze można z nimi zorganizować czas no i tak jak mówisz,że nie trzeba włączyć komputera tylko na tablecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dostać taki prezent :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie jestem przekonana do tabletów ^^ super, że dostałeś taki prezent, na pewno ci posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też chce taki prezent, zazdroszcze ;c

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdro ;c

    nie kłam że czytasz tą książkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoooo jaki superaśny prezent!!! GRATULUJĘ <3.
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. aale ładny prezencik <3


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Eloo!! Bardzo ciekawy blog i interesujący wpis!! :)) Szkoda, że dopiero teraz weszłam na tego bloga. Postaram się wpadać częściej ;**
    Obserwuję :) Liczę na rewanżyk: http://bluuush69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też brakuje snu i strasznie ciężko mi się wstaje ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja teraz oszczędzam na ipada mini ponieważ uważam, że taki duży nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam to !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń