my favorite things in January

16:54

Cześć!
W dzisiejszej notce chciałbym Wam pokazać moje ulubione rzeczy które dostałem,kupiłem lub używałem  w tym miesiącu. iPad'a i perfumy Joop'a pokazywałem już jakiś czas temu. Natomiast jak widzicie wśród tych rzeczy są jeszcze inne rzeczy których nie pokazałem wcześniej  na blogu. 

Na zdjęciu widzicie statyw który kupiłem pod koniec grudnia. W końcu udało mi się go kupić! Jest on bardzo przydatny,choćby do robienia zdjęć przy słabym świetle. Mozna go tez rozłożyć. Maksymalna wielkość wynosi 1,26 m. 
Następna rzecz to dezodorant i gel pod prysznic od  AXE. Zapach jest genialny,przypomina mi on czekoladę z czymś równie słodkim,jednak nie umiem powiedzieć co to za zapach.





A wy macie jakieś ulubione rzeczy w tym miesiącu?

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. Tablet - dobra i przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zastanawiam się czy kupować statyw, ale chyba w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubieńcami w tym miesiącu to są produkty z Ziaji ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę iPad'a :P
    Heh, mam takie same rzeczy z AXE :D
    Fajny pomysł na małe podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak statyw to przydatna rzecz;)
    A moja ulubiona rzecz to nowa lustrzanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Statyw, u mnie większość czasu stoi w kącie i się kurzy, ale nie raz zdarzyła się taka sytuacja że bez niego ani rusz. Pamiętam jak kiedyś kombinowałam z układaniem stosu książek, żeby aparat miał ospowiednia wysokosc i stabilność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne :)
    fit-fashionable-happy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam sporo ulubionych rzeczy w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tydzień temu tez kupiłam statyw! :) i jest bardzo przydatny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zbyt wiele się działo, żeby wymieniać :)
    zazdroszczę ipada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo też muszę kupić statyw :) Genialny blog, obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Statyw to bardzo pomocna rzecz. Ja dziś obkupiłam się książkami w Tesco bo była przecena :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupiłam nowy aparat i jest to mój ulubieniec stycznia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaa moja ulubioną rzeczą przez wszystkie miesiące odkąd pamiętam jest telefon ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. w tym miesiącu.. no cóż.. ten miesiąc minął mi tak szybko, ale moze wybiore.. aparat!
    zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko kupię aparat to o statywie też pomyślę. :D
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. o statyw, mi też by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, ja akurat nigdy ine mam swoich ulubionych rzeczy, szczególnie takich na miesiąc.
    Mój kolega miał AXE, tylko nie wiem jaki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marka AXE mnie nie przekonuje ale może..powinnam się skusić :) Jako takich ulubionych rzeczy nie mam :)
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba mam taki sam statyw ;)

    OdpowiedzUsuń