new perfume

16:39

Cześć!
Wiem że w poprzednim roku nieco zaniedbałem bloga. Notki pojawiały się rzadko dlatego w tym roku chciałbym nadrobić te zaległości i mam nadzieje ze uda mi się poprawić aktualizacje bloga.

W dzisiejszej notce pokaże wam moje nowe perfumy. Perfumy kupiłem przedwczoraj i sa one z Joop'a ,nazywają się Thrill. Już od kilku miesięcy szukałem nowego zapachu dla mnie i w końcu znalazłem. Zapach tych perfum jest świetny!  Jest zarazem słodki jak i świeży. Trudno go opisać. Z tego co słyszałem perfumy można dostać tylko w Internecie ale mi udało się je kupić w najbliższej drogerii. Za mały flakon jaki widzicie na zdjęciu zapłaciłem 20€ = 80€.



Jak Wam mija sobota?

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. mają ciekawy zapach ;d

    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałeś nominowany do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam!
    http://iskra-marzenia7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ciekawy zapach :D
    Ja to wprost uwielbiam się pałętać po drogerii w poszukiwaniu zapachu dla siebie - ostatnio dwie godziny tam spędziłem, ale wyszedłem z cudnymi perfumami AXE :D
    Chcesz wziąć udział w konkursie? Zapraszam - drugi link :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AXE ma ciekawe zapachy. Najbardziej lubię zapach Dark Temptation.

      Usuń
  4. Ciekawe jak pachnie :3.Mam nadzieję,że będziesz częściej tu pisał i zaglądał do swoich czytelników :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale zapach może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nich,więc niestety nie wiem jak pachną;<

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o nich, ale ciekawi mnie jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapachy męskich perfum. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nich :):)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie muszą być ładne chociaż nigdy nie słyszałam o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. thx bardzo:)

    ps. może jesteś zainteresowany follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda ze przez komputer nie mozna poczuc zapachu

    OdpowiedzUsuń