płyty

21:49

Cześć!
Dzisiejszy dzień był wyczerpujący a to dopiero początek tego tygodnia. Aż nie chce myślec co będzie jutro. Mam masę nauki. Niepamietam kiedy ostatni raz miałem tak naładowany tydzień nauka jak ten. Jednak nie poddaje się,dam radę!

W dzisiejszej notce pokaże Wam jeszcze jeden prezent który dostałem na gwiazdkę. Jak wiece lubię kolekcjonowac płyty i mam już ich sporo. Jednak te płyty które widzicie na zdjęciu są dla mnie wyjątkowe bo dostałem je od ważnej dla mnie osoby a pozatym teraz  mam już wszystkie płyty Dody. Myślałem ze dzisiaj je sobie na spokojnie przesłucham ale zabrakło mi czasu.

                                                     

Możliwe za za jakiś czas pokaże Wam moją całą kolekcje płyt.Czy wy tez macie tyle nauki?

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. oo jestem ciekawa całej kolekcji płyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauki mam aż za wiele... Ja zbyt wielu płyt nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no,czekam na cała kolekcje płyt.ta osoba bardzo miły prezent Ci zrobiła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czekam na nową płytę Dody :)
    Pokaż całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa kolekcji^^
    Nie tylko Ty masz tyle nauki...
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. niektórzy mają maturę :( i nauki od groma
    Tez uwielbiam kupować oryginalne płyty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Great collections! I have a lot in my house.

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę mam sprawdzianów, ale nie jest źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam teraz wiele nauki ;( Jedna nauczycielka nawet zrobiła nam ostatnio kartkówkę z czegoś, czego nie było i jeszcze nas wyzywała, że to my powinniśmy się skapnąć wczesniej, a nie dopiero ona nam o tym powiedziała na końcu lekcji -.- No i -5 pkt za jej błąd -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam chyba jej wszystkie płyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. my również lubimy kupować płyty ale na pewno nasza kolekcja nie jest tak pokaźna jak Twoja ;)
    świetny blog! dodajemy do obserwowanych i zapraszamy także do nas!
    buziaki!!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak .. W tym tygodniu narzucili nam 6 spr :/

    OdpowiedzUsuń
  13. już nie mogę się doczekać zobaczenia twojej kolekcji płyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaż nam kolekcję płyt ! U mnie w szkole nic nie ma same nudy, przed feriami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w sumie nie mam żadnej płyty xD
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie zobaczę całą twoją kolekcję płyt :p

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedys sluchalam dody, a teraz nawet nie wiem czy cos nagrywa nowego
    zaczynam ja powoli kojarzyc jedynie z reklam a nie z tworczosci

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja słucham dody, lubię jej piosenki ale czy ją jako osobę lubię trudno stwierdzić bo nie znam jej osobiście ;)
    pozdrawiam
    PS super blog! obserwujemy?
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zobaczę Twoją kolekcję płyt, dawaj :D Ja też o jakiegoś czasu kolekcjonuje płyty, a mam ich dopiero 4 :/ to nie żadna kolekcja, ale wkrótce się powiększy o dwa tytuły :D
    Ja mam tydzień jeszcze do ferii, oceny wystawione więc luz :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No to miłego słuchania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie kupuje płyt, wszystko leci nA mp3 :>

    OdpowiedzUsuń