Szczęśliwego Nowego Roku!

18:02

Cześć!
Po długiej nieobecności przychodzę do Was z nowa notka. Dosłownie kilkadziesiąt minut temu wróciłem z Polski i zdążyłem tylko wypakować moje rzeczy. Ostatnio długo się nie odzywałem ale postanowiłem zrobić sobie przerwę przez Święta i Sylwester.

A wiec mamy 2014 rok. Jaki był dla Was poprzedni rok? Bo ja nie mogę narzekać. Oczywiście było kilka chwil które nie musiały się zdarzyć ale mimo tego był to dla mnie bardzo pozytywny rok. Miedzy innymi spełniło się  jedno z moich marzeń,czyli pojechałem na koncert Dody!

A wiec chciałbym Wam życzyć Wszystkiego Dobrego spełnienia marzeń i żeby ten rok był jeszcze lepszym od 2013!



You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. dla mnie 2013 rok był pechowy, ale z drugiej strony będę mile go wspominać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok 2013 był nawet spoko, a obecny mimo szalonej imprezy zaczął się fatalnie :/
    Dzięki i wzajemnie :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie rok 2013 był najgorszy :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie był aż taki najgorszy :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego!!!
    Musiał to być naprawdę ważny koncert, skoro tak często go wspominasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,w sumie to czekałem na ten koncert 7 lat.

      Usuń
  6. <3 szczęśliwego szczęśliwego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorszy nie był ten 2013 ale też szału nie ma ^^
    Wszystkiego dobrego : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie też wszystkiego co najlepsze.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę większych sukcesów w blogowaniu i życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku, Spełnienia marzeń! <333
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/
    Obserwujemy? Ja już xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzajemnie, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń