zima

17:55

Witam!
W końcu i u mnie spadł śnieg!
Wczoraj gdy oglądałem film coś mnie natchnęło żeby zaglądnąć przez okno. Zobaczyłem zaśnieżone ulice i cieszyłem się jak male dziecko! Co prawda śniegu nie ma aż tak dużo ale w końcu zrobiło się biało. Dzisiaj po południu pobiegłem z aparatem do ogrodu i porobiłem kilka zdjęć. 

Dzisiaj jest niedziela wiec jak zawsze się trochę nudzę. Możliwe ze włączę później jakiś film. A wy jakie macie plany na dzisiaj? 







Jest u Was śnieg?
Jak znacie jakieś dobre filmy to piszcie.

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. U mnie dzisiaj caly dzień sypalo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się tak cieszyłam na widok śniegu. :D
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię śniegu ;c Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://gumijagoda.blogspot.com/2014/01/oasap-giveway.html zapraszam na konkurs :>

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już tygodni śnieg, i ten mróz - kto go wytrzyma :D
    Ja jutro zaczynam ferie, więc chill out kompletny :D
    Hmm, co do filmów to zależy jakie oglądasz, ale polecę Ci - Wciąż Ją Kocham, Hobbita, A Właśnie Że Tak, Wszystko Gra, Halloween (seria horrorów), Bibliotekarz, Constantine
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niecierpię zimy i śniegu ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie piękne zdjęcia ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jest :c Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest dużo śniegu i mróz nie daje się polubić :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedziele jak zawsze są nudne :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia <3 uwielbiam zimę i śnieg
    co do filmów to ostatnio oglądałam "Kwiat pustyni" i wszystkim gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie śnieg trochę już leży i mam go dość, bo ciągle go przybywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh,nie przepadam za śniegiem,a u mnie go pełno.
    Co do filmów- 'Przerwana lekcja muzyki' to świetny film,ostatnio oglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie zima stulecia :D
    Nienawidzę zimy :c

    OdpowiedzUsuń