HIGH LIFE

16:19

Cześć!
Znowu po długiej nieobecności pisze do Was. Ten tydzień był załadowany nauka i rożnymi innymi sprawami i dlatego pisze dopiero teraz. Ostatnio przegapiłem ważną dla mnie datę. Mam na myśli 03.02.14 - 2 rok bloga! Nie mogę uwierzyć ze te dwa lata blogowania tak szybko zleciały,nieraz czytam moje stare posty i fajnie jest powspominać sobie dawne czasy.

Dzisiaj swoja premierę miał nowy teledysk Dody do piosenki High Life. Teledysk jest genialny i do tego  piosenka która przypomina mi koncert w Strzegomiu.



Dzisiaj jest ładna pogoda wiec na pewno  wybiorę się później na długi spacer. Jakie macie plany na weekend?

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. nigdy nie byłam na jej koncercie ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Dodą.Mi teraz będzie mijał 3 rok :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam tej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka fajna, a teledysk średnio mi się podoba. No i gratulacje! ;)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakiś szczególnych planów na weekend nie mam :/ Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kolejnych udanych lat blogowania. U mnie jest śnieg ;| niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się ;)
    gratuluję 2 lat, mi marcu stuknie też 2 rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. mój blog będzie miał 2 lata 3 marca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanka Dody, ale ta piosenka fajna :P
    Gratuluje i zycze jeszcze pare lat ? :))

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedys bylam ogromna fanka Dody, jednak z czasem sie uspokoilam hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń