MOJA KOLEKCJA PLYT

17:17

Cześć!
W sumie już dawno miałem dodać tutaj ta notkę ale dopiero dzisiaj znalazłem na to czas. Tak jak widzicie na zdjęciu ,dzisiaj pokazuje Wam moja małą kolekcje płyt które kupiłem w przeciągu 1-2 lat. Większość płyt,to polskie płyty. Nie wiem dlaczego ale wole kupować płyty polskich artystów niż zagranicznych.

 A wiec,najwięcej płyt mam Dody,brakuje mi chyba tylko jednej i będę miał je wszystkie,chociaż jeszcze nie wszystkie przesłuchałem. Jednak jeżeli chcecie wiedzieć którą płyta jest według mnie najlepsza,to stawiam na płytę Margaret. Jest to w sumie EP-ka ale wszystkie piosenki są bardzo dobre.


Macie może chociaż jedna z tych płyt które widzicie powyżej? 

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Nie mam zadnej :D Ale prawie wszytskie z tych słucham :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ani jednej, ale chciałabym nową płytę Ewy i Rihanny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem dużą ta kolekcja,Rober M <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolekcja ja nie mam ani jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW masz Wszystkie Albumy Dody ! :)) super ! Bardzo fajny blog będę wpadać tu częściej pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, dużo tego! :D
    ja mam raptem dwie płyty, jedna Hapysadu a druga Gotye ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohohoh ale ich dużo.
    Ja nie mam żadnej płyty xD Ale mam zamiar zakupić jedną, jak tylko kupię moją wymarzoną rzecz. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jej jak ich dużo, ja nie mam ani jednej XD

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jedną Dody z Twojej kolekcji ;) wiem,że mam jeszcze jedną jej płytę i nie wiem czy to właśnie tę brakującą czy jedną z tych którą zamieściłeś :D
    ogólnie nie kupuję płyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spora kolekcja, ja mam Mandaryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam kilka płyt:)Masz bardzo ciekawego bloga:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo, tych płyt. Nie mam ani jednej z nich. Na mojej półce najwięcej jest czegoś wziętego od moich rodziców, czego nie słucham, muzyki klasycznej i płyta Nirvany, którą dostałam pod choinke. Miałam zamiar pokupować sobie jeszcze jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj chciałabym mieć Rihanny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam kiedyś płytę mandaryny ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystkie płyty Dody :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam wszystkie płyty GnR, Floydów i 30STM <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne płyty, ja nie długo mam zamiar kupić płytę Jamesa Arthura *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne masz te płyty :D
    Zzdroszczę Margaret, Ewy Farnej, Sylwi Grzeszczak i Eweliny Lisowskiej :3
    ♥blog-klik

    OdpowiedzUsuń