WEEKEND I PO WEEKENDZIE

14:22

Witam.
Ten weekend zleciał mi bardzo szybko i był całkiem fajny. W piątek oglądnąłem  druga część filmu Igrzyska Śmierci ,którą Wam polecam. Film jest na prawdę dobry i nie mogę doczekać się kolejnych części. Natomiast wczoraj po południu bylem w pracy i wróciłem dopiero kolo 21:00 do domu.Chyba nie pisałem tutaj ze od niedawna mam prace. Pracuje w restauracji ,w kuchni,co wiąże się z moim przyszłym zawodem ale o tym napisze kiedy indziej w osobnej notce.

Dzisiaj nie mam konkretnych planów. Aktualnie siedzę i pije kawę. Może później przyjedzie do mnie kolega ale to nic pewnego a może włączę zaraz jakiś film... Polecacie jakiś?

mój dzisiejszy deser


A Wam jak minął weekend? 

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. Super,że masz pracę ;).Polecam film 7 dusz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ten weekend minął za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też minął szybko :/ i ogólnie to nic mi się nie chce, a jutro zajęcia, we wtorek kolos... Boże ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie zauważyłam kiedy ten weekend minął... Zdecydowanie za szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi weekend tez minal bardzo szybko :/ Uwielbiam Igrzyska smierci :)

    http://allaboutjoann.blogspot.com/

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładka w kształcie płatka śniegu? Czyżbyś jeszcze tkwił w zimowym nastroju? Mimo że pogoda iście wiosenna? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Igrzyska <3 uwielbiam i książkę i film :)
    Mi też weekend szybko zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Igrzyska *.* moja ulubiona książka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend mi minął bardzo fajnie. Byłam w kinie.
    Igrzyska śmierci oglądałam dwie części. Póki co mam zamiar wypożyczyć książkę w bibliotece.
    Film ciekawy, podobał mi się, choć spotkałam się z zupełnie innymi opiniami

    OdpowiedzUsuń
  10. weekend zawsze szybko mija :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowicie wyglądająca przekąska :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń