with my sister

18:26

Cześć!
Pisze tu już chyba 1907838 raz jak bardzo nie lubię poniedziałków. Po długim weekendzie
(bo nie wiem czy wiecie ale chodziłem tylko do środy do szkoły) było trudno się przestawić na wczesne wstawanie  i siedzenie do po południa w szkole. Zawsze w poniedziałki przychodzę zmęczony do domu i kładę się spać chociaż na godzinę. Chyba nigdy nie polubię poniedziałków. 

W dzisiejszej notce nie mam za bardzo o czym pisać,nic specjalnego  nie działo się przez ostatnie dni. Zostawiam Wam zdjęcie na którym jestem ja z moją siostrą ,bo wiem ze dużo osób się  mnie pytało o to czy jesteśmy do siebie podobni. (Jesteśmy bliźniakami)


Zdjęcie jest z grudnia i możliwe ze trochę dziwnie wyszedłem na tym zdjęciu bo bylem wtedy chory i miałem gorączkę. 

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. ja poniedziałki uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet w miarę lubię poniedziałki bo mam mało lekcji :)

    podobni jesteście do siebie nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie lubię poniedziałków. Pomijając to,że są po weekendzie najbardziej przeszkadza mi mój plan lekcji. Mam 8 lekcji (a niektórzy 9, bo chodza na rosyjski) , do tego na końcu mam dwie matmy. Potem idę na zajęcia dodatkowej, wracam o 19 i nie odrabiam polskiego, bo po takim dniu już jestem wykończona. A we wtorek koleżanka ma zwykle do mnie żale,że nie odrabiam w ogóle lekcji i znowu spisuję od niej. Do mniej więcej tak wygląda ta sytuacja u mnie.
    Wyczuwa podobieństwo między tobą, a twoją siostrą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poniedziałki nawet lubię bo są fajne lekcje :) Przypominasz mi mojego znajomego ;>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to nie jesteście do siebie podobni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa, chciałabym mieć siostrę bliźniaczkę;D
    blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy spojrzałam pierwszy raz na zdjęcie, to nie powiedziałabym, że jesteście bliźniakami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie jesteście podobni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie nie jesteście podobni :)
    Też lubię sobie odespać w ciągu tygodnia, tyle, że preferuję w czwartek xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widzę podobieństwa. :D Fajnie mieć bliźniaka. :P
    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczną siostrę !:) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam siostrę bliźniaczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam mieć siostrę, ale jest brat i coraz lepiej się dogadujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, jesteście strasznie do siebie podobni. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie lubię poniedziałków :p podobni jesteście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też nie lubię poniedziałków :(

    OdpowiedzUsuń
  17. podobieństwo jest, ale nie wyglądacie na bliźniaków :)

    OdpowiedzUsuń