BRAK CZASU

14:15

Cześć!
Za mną kolejny tydzień w którym brakowało mi czasu na bloga. Niestety ale czas zdać sobie sprawę z tego ze nie można robić wszystkiego na raz i ze są ważniejsze sprawy od bloga. To nie znaczy ze blogowanie mi się nudzi,wręcz przeciwnie. Myślę ze chociaż nowy tydzień pozwoli mi napisać tutaj częściej niż tylko jeden raz w ciągu siedmiu dni.

Dzisiaj jest niedziela a ja niestety muszę się uczyć na sprawdzian.Jestem bardzo dobrze przygotowany i nauka na ten sprawdzian dobrze mi idzie. Ostatnio jak przychodzę ze szkoły i mam się na coś uczyć pije Magnes,podobno pomaga on w zapamiętywaniu no i chyba rzeczywiście tak jest bo ja widzę postępy!



Mam nadzieje ze ten weekend dobrze Wam minął.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Ten weekend mija mi zdecydowanie za szybko, poza tym nie robiłam w nim nic ciekawego i uważam go za stracony. ;) A ten Magnes to ciekawy ppomysł ;)

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/03/9-rozdzia-wszystko-ma-swoj-poczatek-tak.html nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam na bloga czasu..yh..musimy dać radę.Może zacznę pić magnez ;) Super zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Tobie magnez pomaga to ja chyba też muszę zacząć pić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama miałam w tym tygodniu bardzo mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. weekend minął zdecydowanie za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś dwa tygodnie temu zaczęłam pić magnez i rzeczywiście pomaga! W malutkim stopniu, ale jednak. :) Każdy weekend mija za szybko. :)
    Joie. xx
    szczescie-sprzyja-lepszym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja chyba też powinnam zacząć pić magnez bo piję dużo kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam teraz mało czasu i niestety trochę zaniedbuje bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Och no ja też zarzekam na brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magnez ogólnie dobry jest na przemęczenie i podnosi nasza wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa fotka ^^ ja lubię się uczyć ale zależy od dnia i materiału :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh mi ostatnio też brakuje czasu na bloga ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam sprawdzianów w tym tygodniu na szczęście :D także weekend z serialami i blogiem <3

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń