Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather Be

13:48

                 
                                           

Cześć!
Dzisiejsza pogoda przypomina lato! Jest tak ciepło i do tego świeci słońce. Az nie mogę doczekać się wakacji. W ten weekend ogólnie  udało mi się odpocząć,bo nie musiałem iść do pracy. W piątek bylem w mieście i przy okazji kupiłem sobie nowa bluzę którą pokaże Wam niedługo. A dzisiaj nie wiem co będę robił. Chyba pójdę później do ogrodu i porobię kilka zdjęć.


Co prawda zdjęcie jest z soboty ale pogoda jest taka sama jak wczoraj. Jakie macie plany na niedziele?

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. Świetne zdjęcie. Ja chyba będę odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda w weekend zajeb*sta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna pogoda ;) Świetnie robisz zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo..cieplutko jest :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio zawitała piękna wiosna :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ciepło sie zrobiło. I na zdjęciu nawet widać,że jest dobra pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też pogoda świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna piosenka :)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też jest bardzo ładna pogoda ^^ Ale podobno w weekend ma się zepsuć ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie mogę doczekać się wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała już wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://ninablog2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń