DODA LIVE - FLY HIGH TOUR

16:58

                                       


Cześć!
Dzisiejsza szóstka ze sprawdzianu u Polityki  którą dostałem poprawiła mi humor! Godziny siedzenia przy książkach i uczenia się kilka stron na pamięć opłaciły się. teraz tylko muszę ogarnąć jakoś Matematykę,mam nadzieje ze będzie dobrze.

W tej notce chciałbym Wam pokazać rzecz na którą czekałem bardzo długo. Jest to pierwsze w karierze Dody DVD na którym jest zarejestrowany koncert z trasy Fly High Tour. DVD wyszło niesamowicie,fajnie było sobie przypomnieć to co widziałem podczas koncertu w Strzegomiu. Dwa razy oglądałem ten koncert i obejrzę go pewnie jeszcze 123445 razy!


Macie te płytę albo byliście na koncercie Dody podczas Fly High Tour?

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Fajnie byłoby to obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam i nie byłam, aczkolwiek przyznaję po obejrzeniu urywków, że robi show i muzykę też ma niezłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiscie nie jestem fanka dody, ale zdaje sobie sprawe jak bardzo jest orginalna i chcialabym obejzec jakis jej koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję oceny.Nie jestem fanką Dody,więc nie mam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dody nie słucham, więc po płytę bym ni sięgnęła, ale fajne że ją masz, skoro jesteś fanem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podczas tej trasy akurat nie miałam okazji,ale na poprzednich byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję szósteczki ;)

    OdpowiedzUsuń