PACZKA Z HONG KONGU?!

16:15

Cześć!
Znowu nieźle zaniedbałem bloga! Niestety ten tydzień był najgorszym w tym roku i nie miałem czasu żeby cokolwiek tutaj napisać. Myślałem ze wczoraj uda mi się napisać tutaj,jednak kiedy wróciłem kolo 22:00 z pracy nie miałem już na to siły. Juz od kilku dni walczę z przeziębieniem i nie wiem czy jutro pójdę do szkoły i chyba pojadę do lekarza.

W poniedziałek poszedłem na pocztę odebrać paczkę która na mnie czekała. Wiedziałem ze chodzi o moja obudowę na którą czekałem strasznie długo ale gdy zobaczyłem  skąd ja wysyłali to zrozumiałem dlaczego musiałem na nią tak długo czekać. Paczka szla aż z Hong Kongu! Zamawiając obudowę nie patrzyłem na to z kad będzie ona wysyłana,po prostu zapłaciłem i tyle. Mega się zdziwiłem gdy przeczytałem z kad ona jest.



 


Jak wam mija weekend? Macie jakieś plany?

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Opłacało się czekać, bo obudowa fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękówa i mam nadzieję, że zagościsz na dobre! Miło to czytać - do napisania :) PS Dobry case na telefon

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,ale fantastyczna obudowa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa obudowa! Podoba mi się ;) Ja niestety mam LG i trudno znaleźć wymiar na ten telefon :/

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd kochany skąd nie z kąd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy katalog blogów - ekatalogblogow.blogspot.com - wpisz za darmo bloga do katalogu, będzie on lepiej widoczny w sieci.
    Pozdrawiam
    moh

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obudowa, warto było czekać (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie paczki z Azji też długo idą, ale zwykle opłaca się tyle czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna obudowa :))

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna obudowa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna obudowa *-* Ja bym chyba zawału dostała jakbym dowiedziała się,że z Hong Kongu ;)

    OdpowiedzUsuń