HOLIDAYS

14:24

Witam!
W końcu doczekałem się dwutygodniowej przerwy od szkoły! Już od kilku dni świeci słońce a temperatura sięga nawet do 24 °C. Pogoda w sam raz.
Jutro jadę do Polski wiec wieczorem muszę się zacząć pakować. Nie mogę się już doczekać tym bardziej ze nie było mnie tam  cztery miesiące! Myślę ze przez ten okres będę dodawać częściej posty,mam zamiar wziasc ze sobą  mój tablet żebym nie musiał się męczyć z wolnym laptopem wujka .

Niestety nie mam nowych zdjęć wiec wrzucam przypadkowe zrobione kilka dni temu.


A wy kiedy macie jakieś ferie czy przerwę świąteczną? 
PS: Przez ten czas kiedy będę w Polsce będę często aktywny na Instagramie,także zapraszam Was już teraz na moje konto (click)

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. A to ty poza Polska jesteś :D No to zazdroszczę :D
    Zazdroszczę tez pogody :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ładną pogodę masz.Fajnie,że masz wolne.My dopiero mamy od 17 wolne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako studentka zaoczna mam przerwę od poniedziałku do piątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wolnego, u mnie ostatnie 4 tygodnie szkoły i nieszczęsna maturą

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przerwy :) Ja przerwę świąteczną mam dopiero za dwa tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do Polski jade dopiero 12, ale skoro teraz Ty masz ferie, to zaraz po swietach je konczysz (bynajmniej ma tak moj kolega) wiec Ci nie zazdroszcze juz przerwy hahahha :D
    Milego czasu w Polsce i w ogole! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. My mamy dopiero od 17 przerwę ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że będziesz częściej dodawać wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uu, fajnie masz :)
    ja czekam już jedynie na swięta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też przydałaby się taka dwutygodniowa przerwa od szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, nie byłem na koncercie Julii :) to Monika Urlik ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że mieszkasz za granicą, fajnie ci ;)

    OdpowiedzUsuń