KWITNĄCE DRZEWO

14:45

Cześć!
Nareszcie pogoda jest taka jaka powinna być! Miałem już dość tego deszczu.Dzisiaj wstałem juz po 07:00 dlatego ze musiałem pojechać do urzędu miejskiego żeby złożyć wniosek o dowód osobisty. (W poniedziałek skończyłem 18 lat) Niestety jak sie okazało nie potrzebnie wstawalem tak wcześnie bo nie razie nie jest konieczna wymiana dowodu ,gdyż mam dowód "Tymczasowy" który jest ważny do 2017 roku. Gdybym tylko wiedział...

Tak jak pisałem pogoda wkoncu sie poprawiła wiec dzisiejszy dzień na pewno spędzę na świeżym powietrzu. Ostatnio udało mi sie zrobić zdjęcie kwitnące drzewa.Wiosne widać niemal wszędzie!


A u Was jaka jest pogoda?

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Piękne. A pogoda nareszcie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie również pogoda całkiem niezła. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wokół mojego domu jest wiele takich drzewek i przepięknie pachną :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłam od teraz jestem tutaj : http://wglebiserca.blogspot.com/

    zapraszam i Wesołych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcie :) u mnie dziś bardzo ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pogoda jest prześliczna:)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego,ja 18 kończę 1 grudnia i też nie mogę wyrobić dowody bo też mam tymczasowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda jest śliczna słoneczko <3 spóźnione sto lat!

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie. U mnie pogoda dopisuje, bardzo ciepło, prawie jak latem :)
    Nono, osiemnatka skończona, wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widać,widać a nawet czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. panie Michale, proszę uważniej czytać posty na blogu - konkurs został zakończony wygraną ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń