OCZKO WODNE

15:05

Cześć!
Poprzedni tydzień był chyba najbardziej dziwnym jak i zwariowanym tygodniem od dłuższego czasu. Krotko mówiąc bylem dwa razy w Polsce. We wtorek po południu jechałem do Niemiec by wrócić po feriach do szkoły a już trzy dni później jechałem do Polski na wesele. Czytając to można się trochę pogubić ale tak właśnie  było.

Wesele odbyło się we Wałbrzychu w hotelu ''Maria''. Co do hotelu,bylem bardzo zaskoczony ponieważ ogród który się tam znajduje jest po prostu piękny! Największe wrażenie zrobiło na mnie duże oczko wodne i otaczające je do okola  rzeczy.





Dawno nie bawiłem ze tak dobrze,tym bardziej ze już długo nie bylem na zadnym weselu. Co myślicie o tym miejscu?

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. Ale śliczne widoki, koniecznie będę musiała odwiedzić to miejsce jeżeli tylko kiedyś będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że oczko wodne robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę w moim mieście byłeś ;)
    Hotel Maria jest przepiękny bo też tam niedawno byłam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ta , lubię takie miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym się z chęcią wybrała na wesele, miejsce wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nocowałam w tym hotelu, gdy byłam na zawodach kolarskich :)
    jesteś chętny na wspólną obserwację blogów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeejku jak tam pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym mieć to u siebie w ogrodzie, bo rewelacyjnie wygląda! :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne miejsce na wesele ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, piękne magiczne !! O.O

    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń