WEDDING

12:58

Cześć!
Dawno mnie tutaj  nie było ale to przez to ze jestem w Polsce nie za bardzo chce mi sie siedzieć przy komputerze. Wole spotkykac sie z przyjaciółmi których długo nie widziałem. Minął już tydzień jak jestem w Polsce i został mi jeszcze jeden.

Wczoraj byłem na małym weselu a właściwie na przyjęciu. Mimo tego  ze nie było dużo osób było fajnie i wszyscy dobrze sie bawili. Niestety mam tylko jedno zdjęcie które mógłbym dodać.


Jeszcze nie wiem co będę  dzisiaj robił ale myśle ze na pewno nie spędzę tej niedzieli w domu. A wy jakie macie plany?

You Might Also Like

5 KOMENTARZY

  1. Wygląda pysznie, ale ja na diecie ;p
    Moje plany - bieganie ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że jesteś w Polsce,mm..apetycznie to wygląda ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mniami :) potanczylabym cala noc haha juz nie dlugo :d

    OdpowiedzUsuń