NEW BALANCE

14:09

Cześć!

W tym poście chciałbym Wam pokazać mój nowy  zakup który przysłano do mnie kilka dni temu paczką. Są  to  buty NEW BALANCE. Po buty pojechałem do sklepu ale musiałem je zamówić przez internet bo nie można było ich kupić na miejscu. Już  dawno chciałem je mieć,chociaż przez to ze są mega wygodne i modne.Zdecydowałem się na kolor bardziej klasyczny (chociaż wybór był spory),dlatego ze obojętnie co założę będą pasować praktycznie do wszystkiego.



Myślę ze w najbliższym czasie uda mi się pokazać jakaś stylizacje z tymi butami. A teraz idę pisać referat na geografie.

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Fajne są :D.Czekam na stylizację ;) Powodzenia w referacie na geografię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są na prawdę świetne! :)
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tymi butami (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam New Balance :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty,podobają mi się :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń