ODLICZANIE DO FLY HIGH TOUR I NADCHODZĄCE ZMIANY

20:18

Juz tylko dwa tygodnie dzielą mnie od koncertu na który czekałem cały rok. Po raz drugi mam okazje pojechać na koncert Dody. Na poprzednim byłem rok temu w Strzegomiu o którym pisałem na blogu. Na tegoroczny koncert z trasy Fly High Tour jadę do Bielawy. Jeszcze nie wiem do końca czym pojadę,w najgorszym wypadku będę musiał jechać autobusem dwanaście godzin (z Niemiec do Polski),ale to jest dla mnie naj mniej ważne. Przez ostatni czas dużo sie u mnie dzieje w związku z najbliższa przyszłością. Po wakacjach,których mam tylko trzy tygodnie zaczynam inne życie! Nie chodzi tutaj o żadne przeprowadzki itd, chociaż ona nadejdzie za trzy lata,ale to jeszcze za wcześnie żebym o tym pisał. Po wakacjach zaczynam trzy letnie praktyki. Od tego czasu moje życie bardzo sie zmieni. Nowa szkoła,nowi ludzie no i trzy razy w tygodniu praktyka. W końcu będę zarabiał własne pieniądze. Najgorszy minusem jest to ze nie będę miał tyle wolnego,ale wydaje mi się ze do wszystkiego da sie przyzwyczaić.

Wracając do koncertu to mam nawet specjalna aplikacje która odlicza dni,minuty i sekundy do Fly High Tour. Tak wiem jestem trochę stuknięty na punkcie Dody ale inaczej nie jechałbym ponad 700 km na koncert.



 Może ktoś z Was wybiera się do Bielawy na koncert?

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Super,że będziesz na jej koncercie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to nigdy nie byłam na koncercie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam na jej koncercie, ale słyszalam pozytywne opinie. W takim razie baw się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem jej fanką, ale Tobie życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to trzymam kciuki,a by plany Ci się nie pokrzyżowały (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś byłam straszną jej fanką i byłam na kilku koncertach a teraz jakoś tylko śledzę jej poczynania w internecie:)

    OdpowiedzUsuń