UDANY WEEKEND | NAAVA

18:24

                                


Cześć!
Wiem ze po raz kolejny nie pisałem tutaj już jakiś czas ale po prostu brak mi na to czasu. Mam mnóstwo nauki. Ogólnie to nic ciekawego się u mnie nie dzieje ,dlatego napisze jak spędziłem sobotę.

A wiec w sobotę przyjechali do mnie znajomi z Polski którzy są obecnie w Holandii. Maja tylko około 200 km ode mnie wiec postanowiliśmy się spotkać. Wieczorem o 23:00 pojechaliśmy do nowego Clubu w pobliżu. Ogólnie dobrze się bawiliśmy,była fajna atmosfera i sam wystrój,oświetlenie i te wszystkie inne rzeczy robią ogromne wrażenie. Wróciliśmy około 04:00 nad ranem a na następny dzień musiałem być na 12:00 w pracy. Dałem rade!



I to by było na tyle z mojej soboty. A wy co robiliście?

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. łaaa! super ten klub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny ten klub :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny klub :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Imprezowy chłopaczyna :) :)
    Miłego zakończenia już weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego wypadu, ja w sumie też bardzo dobrze sie bawiłam przez ten tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę chilloutu, trochę studiowania - typowy weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że świetnie spędziłeś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, prezentuje się to genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nawet nie pamiętam co robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Michał :) nie chcę wklejać odnośnika do posta, w którym opisałem swoje pierwsze kroki w tym światku, w każdym razie wystarczy wpisać w google hasła: "rafal ozy historia brzydkiego kaczęcia" - bardzo stary post, ale chyba najlepiej odpowiadający na pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to fajnie spędziłeś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że dałeś radę!jeszcze fajniejszych imprez życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nie ma zbytnio gdzie imprezować :(
    e tam na 12, mi się raz zdarzyło wrócić jakoś o 4a do pracy na 8 :)

    OdpowiedzUsuń