#

15:48

Przez ostatni czas w ogóle nie miałem czasu na bloga. Co z reszta widać,bo przez ostatni miesiąc udało mi się napisać tylko kilka notek. Niestety ale przychodzi ten czas w moim życiu ze są ważniejsze sprawy od bloga. Nie jest to żadne pożegnanie bo nie mam zamiaru usuwać bloga. Po prostu będę tutaj pisał kiedy będę miał na to czas.


Już za dwa tygodnie jadę do Polski na wakacje. Sa to moje ostatnie szkolne wakacje,wiec muszę je dobrze wykorzystać. Chciałem jeszcze raz w tym roku pojechać na koncert Dody ale niestety nie uda mi się to.
Na razie nie mam żadnych zdjęć które mógłbym Wam tutaj  pokazać,dlatego wrzucam moje zdjęcie z Doda.


Dzisiejszy dzień spędzę w domu odpoczywając po wczorajszym dniu w pracy. A wy jakie macie plany?

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. ja wczoraj byłam na koncercie w strz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. doda na tym zdjęciu wygląda trochę jakby była doklejona heh :) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A z czasem jest tego czasu coraz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Doda będzie w moim mieście 20 lipca, na festynie organizowanym przez radio Lublin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz sie wybrać na ten koncert!

      Usuń
  5. O Doda!:)W styczniu również miałam przyjemność spotkania ją na żywo na otwarciu galerii w moim mieście.Bardzo fajna i spontaniczna osóbka :)zresztą jak widać po zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. O Doda!:)W styczniu również miałam przyjemność spotkania ją na żywo na otwarciu galerii w moim mieście.Bardzo fajna i spontaniczna osóbka :)zresztą jak widać po zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że spotkałeś Dodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje do Polski? To gdzie mieszkasz? :)
    Super zdjęcie z Dodą! :D
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcie z Dodą ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń