FLY HIGH TOUR BIELAWA

19:42

Dzień na który tak długo czekałem przeszedł do przeszłości!
Dzisiaj wczesnym po południem wróciłem do domu. Jestem mega zmęczony bo musiałem przejechać ponad 700 km żeby pojechać na koncert a później z niego wrócić. Ale warto było! To już(albo dopiero) drugi koncert Dody a wrażenia były jeszcze większe niż w poprzednim roku. Nie będę się rozpisywał,po prostu: Fly High Tour Dody to bez zwątpienia najlepsza i najbardziej spektakularna  trasa koncertowa w Polsce.Jeżeli macie okazje się wybrać na jej koncert to koniecznie to zróbcie! Na pewno nie będziecie żałować.












   



Mam mnóstwo zdjęć ale nie będę pokazywał wszystkich bo musiałbym dzielić ten post na co najmniej trzy. Oczywiście mam tez autograf i zdjęcie z Doda.

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. byłam kiedyś na koncercie Dody i wspaniale się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrażenia pewnie niesamowite sama byłam na koncercie idola i nie udalo mi sie zrobic z nim zdjecia ale ciesze sie ze moglam go zobaczyc na zywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia udało ci sie zrobic :)
    kliknij u mnie w linki sheinside jeśli możesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/06/comme-des-fuckdown.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałem nigdy okazji posłuchać jej na żywo ;p

    OdpowiedzUsuń