MY PLAYLIST

21:24

Zbliża się koniec! Po sześciu latach muszę pożegnać się z moja klasa. Nie zawsze było fajnie,ale przyzwyczaiłam się do tych ludzi. Czasami po prostu mnie wkurwiali i marzyłem o tym by w końcu nadszedł ten czas kiedy będziemy musieli się rozejść. Dzisiaj podchodzę do tego inaczej. Jest to dziwne uczucie rozstać się z ludźmi z którymi było się w jednej klasie przez sześć lat. Ale wszystko kiedyś się kończy,nic nie trwa wiecznie. Nie pozostaje mi nic innego niż pogodzić się z tym i cieszyć się z tego co będzie. Juz niedługo wakacje!

                           

Żeby nie zrobiło się za poważnie i smutno postanowiłem pokazać  Wam  piosenki które przez ostatni czas często słucham i które są moimi ulubionymi w tym miesiącu.



                              
 
                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              


Bez zwątpienia te piosenki będę słuchał również przez wakacje. A wy jakie macie ulubione piosenki w tym miesiącu? Jeżeli znacie jakieś fajnie utwory to koniecznie piszcie w komentarzach.

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Ta nowa piosenka Mroza mega jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej listy uwielbiam Crisa i Nie mamy nic do stracenia! Powiem Ci szczerze, że ja właśnie pożegnałam swoją klasę po trzech latach i mimo że strasznie mnie wkurzali, ryczałam za nimi jak głupia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, większość piosenek znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wpadło w ucho I got U :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń