OUTFITS

16:44

W końcu jestem w Polsce. Wczoraj około 06:30 byłem juz w domu. Dwunasto godzinna jazda autobusem trochę mnie wykończyła dlatego prawie cały wczorajszy dzień przespałem.

W dzisiejszej notce chciałbym pokazać Wam dwie stylizacje. Pierwsza stylizacja jest idealna na wyjście do klubu albo nawet do szkoły. Jest luźna ale żeby nie wygladała za bardzo sportowo dołączyłem do niej granatową marynarkę. Do tej stylizacji ubrałam jeszcze czarne NEW BALANACE,które ciekawie wyglądają do marynarki.

                                 
Druga stylizacja jak widzicie jest bardziej Elegancka. Tak poszedłem przedwczoraj na bal. Cały garnitur kupiłem w H&M. Nie był on tani ale na pewno jeszcze kilka razy go założę bo nadaje sie on na rożne okazje.


                                             
Co sądzicie o tych stylizacjach? Która Wam sie bardziej podoba?

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. obie stylizacje świetne :D ale chyba odrobinę bardziej podoba mi się ta pierwsza ;)

    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oby dwie są świetne ;) Miłego pobytu w Polsce:) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te dwie stylizacja :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardziej odpowiada 1. stylizacja, ponieważ druga nie pasuje do mnie - nie lubię chodzić w garniturach ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza jest rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu stylówki:) elegancja przede wszystkim. a skąd do tej Polski przyjechałeś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest epicka :D
    Ja niestety nie wiem kiedy dokladniej pojade do Polski, chociaz bardzo bym chciala juz teraz, nawet w tym momencie jechac :( :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 12 godzin to sporo i wyobrażam sobie jak męczy. Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie pierwsza lepsza:)

    OdpowiedzUsuń