MC FLURRY | NEW T-SHIRT FROM RESERVED

11:20

Czas w Polsce leci mi bardzo szybko,dlatego stie spędzać ten czas aktywnie,nie marnujac żadnej minuty. Jeden z moich planów na wakacje było to żeby zdrowiej sie odżywiać. Niestety za bardzo kocham fastfood żeby moc sie powstrzymać od takiego jedzenia. Jestem prawdziwym glodomorem,chociaz nigdy nie miałem problemów z nadwagą. Aktualnie moim ulubieńcem sa lody Mc Flurry. Mógłbym je jeść na okrągło!


Wczoraj byłem w Świdnickiej Galerii i kupiłem sobie T-Shirt z nowej kolekcji w Reserved. Przejrzałem tez inne ciuchy które bardzo mi sie podobały. Reserved to jeden z moich ulubionych sklepów. Niestety w Niemczech nie moge go znaleść. A szkoda bo maja na prawdę modne ciuchy które nie sa za drogie.





Chcielibyscie wiecej notek z outfitami?

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Reserved to mój ulubiony sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie za taką jakość to trochę dorgo mają,ale na przecenach lubię ich odwiedzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak są przeceny to też ich lubię XD
    Ach lody, chyba wszyscy je lubią? :D

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń