MY FAVORITE APP'S

19:01



Większość z Was spędza pewnie kilka godzin dziennie przy swoim Smartphonie.Nie wiem jak Wam ale mi trudno było by  przeżyć dzień bez mojego iPada albo Smartphon'a. Nie wyobrażam sobie dnia np. bez wejścia  na Instagrama,dlatego w dzisiejszej notce postanowiłem pokazać Wam moje ulubione Aplikacje z których korzystam na okrągło.

WhatsApp

Aplikacja nie jest az tak znana w Polsce,dlatego większość z Was na pewno jej nie zna. WhatsApp to Aplikacja przez ktora mozna pisac. Na początku nie bylem do niej przekonany bo po co mi  to jak mam Facebook'a. Jednak nieźle mnie wciągnęła i musicie ja pobrać a sami się przekonacie ze jest całkiem niezła.

Instagram

Chyba nie muszę przedstawiać tej genialnej Aplikacji. Większość  nas ja posiada. Instagram to Aplikacja od której się uzależniłem.

Spotify

Spotify to program na którym można słuchać muzykę. Jeżeli nie chce nam się ściągać co jakiś czas nowych piosenek na telefon to własnie ta Aplikacja jest w sam raz dla Was. Najczęściej korzystam z niej na moim iPadzie.



Kolejna Aplikacja to ćwiczenia na prawo jazdy. Jakis czas temu zapisałem się na prawko i ta Aplikacja ma mnie przygotować do Egzaminu z teorii tak żebym zdał za pierwszym razem.


To by było na tyle. A wy z jakich aplikacji korzystacie najczęściej?

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. A ja znam WhatsApp i mnie nie przekonuje. Instagram to bardzo fajna apka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, ale z podanych wyżej nie korzystam :D
    Najczęściej to chyba z latarki XD lub bloggera :P

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tych znam tylko Spotify :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ;) Nigdy nie słyszałem o tych aplikacjach, oczywiście poza Instagramem. Fajnie się czyta.
    Zapraszam do mnie, nowy post! ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Instagram to już chyba każdy ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko z facebooka, bo moja komórka nic innego nie obsługuje :)

    OdpowiedzUsuń