AUTUMN LOOK

17:10


Zawitała jesień a to oznacza ze nadeszła najwyższa pory żeby schować letnie rzeczy i wyciągnąć te cieplejsze.Osobiście bardzo lubię jesień,mimo deszczu i nie zawsze sprzyjającej pogody uważam ze można ubrać się dużo ciekawiej niż w lato. Dzisiaj przygotowałem dla Was stylizacje do której dopasowałem moja nowa kamizelkę którą pokazałem Wam w poście poniżej.

Stylizacja jest bardzo wygodna i prosta,takie lubię. Bluza z nadrukiem i lekko przetarte spodnie idealnie do siebie pasują a jeansowa kamizelka nadaje street'owy look. Wszystkie te ciuchy które widzicie kupiłem w H&M. Do takich ciuchów można założyć coś złotego np. zegarek którego niestety nie posiadam.


Co sadzicie o tej stylizacji? Cieszycie się ze przyszła jesień czy wolicie cieplejsze pory roku?

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. Ja bym dzisiejszy dzień nazwała zimą :/ siedze w pracy skostniała bo jest chyba z 10 stopni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega! Bluza mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę mamy odmienne gusta. Ja nienawidzę jesieni, zimno non stop pada.
    Pierwszy raz spotykam się z męskim blogspotem, będę tu cześciej,
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :)

    założyłam dzisiaj bloga. wpadniesz i zobaczysz? jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę. miłego wieczoru x
    pure-minimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń