#OUTFIT FOR SCHOOL

14:13


Dzisiaj pokażę Wam kolejny Outfit w którym już niedługo pójdę do szkoły. Stylizacja składa się  głownie z koloru szarego. Bluzę którą widzicie kupiłem jakiś czas temu w H&M. Mam ja już kilka miesięcy ale jej Print sprawia ze nadal chętnie ja nosze. Do tego dopasowałem szare spodnie i buty NEW BALANCE-niezastąpione oraz czarny plecak który przełamuję ta szarość i świetnie współgra z butami.


Co sadzicie o tej stylizacji? Kolejna notka już za tydzień.

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Podoba mi się bluza. :) Cała stylizacja jest okej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne ;) szary to jeden z lepszych kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie ładnie ale buty u faceta mają byc nike albo jordany TYLKO! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;d ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, sam bym w takiej poszedł do szkoły :D

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluza :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bluza!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za jasnymi jeansami, ale ta stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń