CHANGES

23:53

Trochę mnie tu nie było,wiem. Ostatnio w moim życiu dużo sie wydarzyło i zmieniło. Potrzebowałem przerwy i nie mogłem sie skupić na blogu. Nieraz żałuje ze nie mam 10 lat. Wtedy życie było łatwiejsze. Z czasem trzeba podejmować własne decyzje które decydują o naszej przyszłości.Chociaz nie zawsze sa one łatwe. Krótko mówiąc:Zrezygnowałem z praktyk i złożyłem wypowiedzenie. Postanowiłem sie dalej uczyć z czego jestem bardzo dumny. Przez te trzy miesiące praktyk dużo sie nauczyłem,stałem sie silniejszym człowiekiem i nauczyłem sie mieć szacunek do zarobionych pieniędzy. Jednak nie żałuje mojej decyzji. Chce sie kształcić i osiągnąć coś w życiu. Chce byc szczęśliwym człowiekiem który nie boi sie podejmować decyzji i wyzwań.


Aktualnie jestem w Polsce. Myslę że pobyt w ojczyznie dobrze mi zrobi.  A co u Was ? 

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Mi jesień odbiera całą energię i nie mam weny wgl. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem trzeba podjąć ważne decyzje, dobrze ze nie żałujesz, na pewno wyjdzie c o na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to decyzja podjęta właściwa!! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy chciałby mieć te 10 lat i martwić się tylko o to, czy będzie ładna pogoda żeby iść na podwórko się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety dorastamy i trzeba podejmować ważne decyzje, chyba nikt tego nie lubi...
    U mnie dobrze, wyzdrowiałem co najważniejsze i ruszam do pracy ze zdwojoną siłą :)

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że podjąłeś dobrą decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko poprzez systematyczną naukę można coś w zyciu osiągnąć, więc podjąłeś dobrą decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń