JAK SPĘDZAM WOLNY CZAS?

14:43


Po wakacjach moje życie zmieniło się w stu procentach.Od dwóch miesięcy uczę się zawodu kucharza. Praca nie jest łatwa jeżeli chodzi o wysiłek fizyczny. Po całym tygodniu pracy potrzebuje solidnego odpoczynku. Gdy mam wolne zazwyczaj siedzie w domu i po prostu odpoczywam.Wtedy najczęściej oglądam filmy lub pisze notki na bloga. 


Dzisiejsza pogoda jest zmienna raz pada deszcz a raz świeci słońce, Moje plany na dziś? Zaraz idę na jazdę a wieczorem na teorie a gdy wrócę obejrzę jakiś film. A wy jak spędzacie wasz wolny czas?

You Might Also Like

4 KOMENTARZY

  1. najczęściej czytam książki albo ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolny czas hahaha dawno sie z nim nie widzialam od kiedy dojezdzam na uczelnie i siedze tam do nocy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam bądź oglądam telewizję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najczęściej czytam fantastykę :D Dodaje mi to weny do pisania mojego opowiadania :)
    Hah, ja uczę się zawodu hotelarz i też nie jest łatwo, ale trzeba sobie dawać radę :)

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń