KONCERT - URODZINY GALERII PIASTÓW

17:39



Tydzień temu udało mi się pojechać na kolejny koncert Dody. To już drugi w tym roku. Koncert odbył się z okazji urodzin Galerii Piastów w Legnicy. Doda jak zawsze nie zawiodła. Jej koncerty zawsze są spektakularne, pod każdym względem. Z tych trzech koncertów na których bylem ten wydawał mi się najlepszym. Pierwszy raz spotkałem się żeby publiczność tak głośno śpiewała piosenki i dobrze się bawiła. Przeżycia te są jak zawsze bezcenne i niezapomniane! Nie mam dużo zdjęć ponieważ cały koncert przeskakalem i nawet nie było czasu na zrobienie dobrych zdjęć.



You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. cieszę się, że dobrze bawiłeś się na tym koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra zabawa najważniejsza heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, bo ja jeszcze nie byłem na koncercie mojego idola :/
    Niestety grają za daleko mnie i ciężko namówić rodziców...
    Widać zabawa była udana :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie , ja miałam okazje jechać na jej koncert , ale plany się popsuły :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ładnie wygląda :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zabawa była udana. a nie przepadam za Dodą, ale niektóre piosenki ma całkiem dobre :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że była świetna zabawa. Doda może moją idolką nie jest, ale też bym sobie poskakała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!

    http://alexa-klasss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda,jej koncerty są zawsze super dopracowane!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pojechałam :C

    Możesz poklikać w linki na końcu notki?

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/11/white-top-black-boots.html

    OdpowiedzUsuń