OSTATNI POST TEGO ROKU!

01:41

To ostatni post tego roku! Niesamowicie szybko minął mi ten rok. Wydarzyło sie wiele,niektóre decyzje były bardzo ciężkie do podjęcia ale niczego nie żałuje. To był dobry rok,ale mam nadzieje ze 2015 będzie jeszcze lepszy. Chciałbym życzyć moim czytelnikom Dobrego nowego roku!

Od ponad tygodnia jestem w Polsce i zostaje tutaj jeszcze kilka dni. W dzisiejszym poście dodam kilka zdjeć z pobytu w Polsce a w nowym roku pojawi sie kilka nowych stylizacji w których pokaże Wam moje nowe ciuchy które kupiłem z nowej kolekcji House i  Reserved.


Szczęśliwego nowego roku!

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. również życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w Nowym 2015 roku :D
    Fajne zdjęcia :)
    Ja zamierzam ogarnąć blogi w nowym roku, i nie mówią tutaj akurat o siedzeniu 24h/dobę na bloggerze xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźnione ale szczere-Szczęśliwego Nowego roczku !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia :D koszula w krate zawsze spoko ^^

    OdpowiedzUsuń