ŚWIĄTECZNY DIY

21:21


                                 

Ten Do It Yourself miał pojawić się już tydzień temu,trochę spóźniony ale jest, Świąteczny DIY! Zaczynamy:



Najważniejsze jest to żebyście znaleźli odpowiedni,świąteczny motyw. Ja wybrałem renifery. Jeżeli tez chcecie żeby Wasza ramka zamieszczała takie zdjęcie wpiszcie w Google: ''DEER AND SNOWFLAKES'' znajdziecie tam kilkadziesiąt takich obrazków.


Następnie drukujecie zdjęcie w formacie ramki. W moim przypadku był to rozmiar 13x18.

Na kocu nie zostało Wam nic więcej niz włożenie zdjecia do ramki. Gotowe! Ja dodadkowo ozdobiłem ramkę złotą taśmą. Myślę ze to mega prosty DIY który każdy może zrobić  w 10 min,

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. oo jak ładnie prezentują się te ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł ! na pewno skorzystam :))

    www.casper-fashion.blogspot.com nowy post :) zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie mam kilka wolnych ramek w domu u rodziców, na pewno coś z nich wykombinuję na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wygląda naprawdę uroczo. Super dekoracja pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne to wygląda, może sam spróbuje kiedyś to wykonać :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!
    A u mnie stylizacja wigilijna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O prosze:)dodałeś je:)Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam z lekkim opóźnieniem, ale coś takiego może wykonam za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry pomysł a efekt końcowy jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne. :-)

    Spoznione
    Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda. Ciekawy i sympatyczny blog! :)

    OdpowiedzUsuń