ZIMOWA STYLIZACJA

15:45



W dzisiejszej notce pokażę Wam kolejna stylizacje. Tym razem zimowa! Pamiętam jak kiedyś nie lubiłem czarnych ubrań. Nie znosiłem tego koloru a teraz moja szafa nabiera coraz więcej czerni! Bardzo spodobało mi się łączenie czarnego z białym. Jak widzicie na zdjęciu z tych własnie kolorów składa się moja dzisiejsza stylizacja. Chciałbym zwrócić uwagę na kurtkę którą kupiłem niedawno w H&M. Jest to normalna czarna kurtka która pasuje do wszystkiego i jest mega ciepła!

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. podoba mi się bluza i kurtka ! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kiedyś nie lubiłam czarnego, a teraz wręcz przeciwnie ;) mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wręcz kocham czerń,dobrze się w niej czuje,a to chyba najważniejsze :)
    Stylizacja jak najbardziej mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, ja uwielbiam czerń :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam czerń. A stylizacja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja bardzo mi się podoba. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje posty ze stylizacjami! Są inne niż wszystkie, krótsze i na temat :) Super bluza!

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń