ULUBIEŃCY MIESIĄCA - STYCZEŃ

17:55






Postanowiłem dodać do bloga nowy rodzaj notek. Beda to ulubieńcy miesiąca. Posty będą pojawiać się pod koniec danego miesiąca w których będę Wam pokazywał najczęściej używane prze ze mnie produkty i nie tylko.

1.Pierwsza rzeczą jest mój nowy iPhone 4s. Mam go dopiero kilka dni ale już zawsze o nim marzyłem i jestem z niego w 100% zadowolony!





2.Bluza którą kupiłem w HOUSE stała się moja ulubiona. Kocham połączenia złoto czarne i taki streetowy styl.



3. Następną rzeczą jest książka Anny Starmach,którą dostałem w prezencie. Zawiera ona mnóstwo ciekawych przepisów!




4. Peeling do twarzy z Neutrogena i szczotka do twarzy. Przez te dwie rzeczy moja cera stała się ładniejsza Peeling idealnie matuje twarz a szczotka dokładnie ja oczyszcza.




5. Outfit miesiąca to zdecydowanie ten który pokazywałem Wam w poprzednim poście!



6. Ulubione perfumy! Ten zapach używam już od roku. Joop! - Thrill,idealny zapach na zimę!


Co myślicie o takich potach,chcielibyście więcej? ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTGRAMA!

You Might Also Like

31 KOMENTARZY

  1. Bardzo ciekawy post.

    A ta czerwona koszula w kratkę - cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, ciekawe posty - zostaję na dłużej ! Pozdrawiam :)
    http://byhoshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi się posty tego typu, też zastanawiam się nad zakupem iPhone 4s :)
    PS: Będę bardzo wdzięczna jeżeli klikniesz w link w moim ostatnim poście ♥
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty :] Koszula szałowa! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę iphone! Sama zbieram na niego :)

    written-by-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! czekam na wiecej :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie posty! Czekam na kolejne. Bluza i outfit miesiąca skradły moje serce całkowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. iPhone na pierwszym miejscu musi być hihi ja mam 5c od lipca i go uwielbiam ♥

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę iPhone'a!:( Takie posty są bardzo ciekawe, chętnie bym je czytała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez mam iPhone 4s i jestem bardzo z niego zadowolona :) zazdroszczę książki Ani Starmach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Joop! jest rzeczywiście świetny. Miałem go kiedyś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koszule w kratę u facetów!

    Ja marzę o iphonie 5s. Niedługo lecę do Stanów. Nie mogę się doczekać aż będę go miała <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem spoko serio postów :)
    Nigdy nie przepadałam za rzeczami od Apple,dlatego nigdy nie marzyłam o iphonie, kupiłam niedawno Samsunga Galaxy S4 i jestem mega zadowolona z wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog.. Może obserwacja za obserwacje. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny ten outfit! Uwielbiam koszule w kratę, jeszcze właśnie czerwono-czarną! :) Pozdrawiam!

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. tą koszule w kratkę to sama bym chciała :p
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś zdecydowanie najlepszy z blogerów jakich znam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za komentarz ;)
    Outfit miesiąca jest świetny!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ulubieńcy! Kocham ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hyhyhy Iphone na pierwszy miejscu musi być! ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię oglądać takie posty :) bluza fajna :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajni ulubieńcy ! <3
    Poklikałbyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się zestaw z tą koszulą w kratę :)
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł na tego typu notki :)
    Czekam na kolejne xD
    Zazdroszczę iphona :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post!!! I like your blog!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń