# MY APPLE PRODUCTS

18:22



W dzisiejszym poście chciałbym pokazać Wam moja małą ''rodzinę'' firmy APPLE. Jak wiecie w zeszłym roku dostałem iPada Air a niecałe dwa tygodnie temu kupiłem sobie iPhone 4s.



iPhona kupiłem za ciężko zarobione pieniądze. Juz od dawna marzył mi się ten telefon. moim zdaniem to najlepszy Smartphone. Jest mega szybki,w ogóle się nie zacina i jest  łatwy w obsłudze. Poza tym jakość aparatu jest świetna no i sam wygląd jest ładny! Co do iPada  Air to nigdy bym go sobie nie kupił za własne pieniądze bo jest po prostu za drogi. Jednak muszę przyznać ze jest mega wygodny, Mozna zabrać go wszędzie ze sobą i bez problemu zmieści się do plecaka a do pisania postów lub czytania innych blogów nadaje się w sam raz. Jedyny minus to aparat który jest znacznie gorszy niż w iPhonie.






Wczoraj mój blog obchodził 3 urodziny! Przez te trzy lata napisałem 597 postów a w zamian otrzymałem 5771 komentarzy! Dziękuję!

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Ja też prowadzę bloga od trzech lat, powodzenia w dalszym pisaniu :)
    Produkty Apple mają perfekcyjny design, minimalistyczny i elegancki :)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love apple products!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama ma iphona 5S i też całkiem dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz ;)
    Ja o telefonie iphone tylko marzę... :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku kocham apple *0*
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego sprzętu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ciekawy blog ! a firma apple jeszcze mnie nie zawiodła :) pozdrawiam ps. obserwuję http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, iPhone to zdecydowanie najlepszy smartphone na rynku :) Sama nie mogę się doczekać aż uda mi się go sobie sprezentować! :) Ale zaskoczyłeś mnie słabą jakością aparatu w iPadzie, chyba będę musiała zacząć się rozglądać za innym tabletem

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam niczego z apple ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak na razie mam tylko iPod'a z Apple, ale jestem ogromnie zadowolona i pewnie też kiedyś będę miała "rodzinkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam żadnego produktu z Apple i jakoś mnie szczerze do tej firmy nie ciągnie ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne cacka ale pytanie czy przez logo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 5s i jestem bardzo zadowolona! To moje pierwsze "jabłuszko", ale zastanawiam się właśnie też nad iPadem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ich produkty. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłabym sobie iPhona 5s, ale na razie mam mojego LG i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I am starting to appreciate apple products! Thanks to my cousin who gave me an iPhone last Christmas.


    FOXMYSTYLE.COM

    OdpowiedzUsuń