MY PLAYLIST AND NEW iPHONE CASE

15:41


W dzisiejszej notce pokażę Wam moja playlistę oraz nowa obudowę na iPhona.



Trudno jest określić gatunek muzyczny jakiej słucham. Właściwie to słucham wszystkiego,Pop,Rock'n Roll i Rap. Poniżej dodałem kilka piosenek które w tym miesiącu znajdują się na mojej playliście oraz na zdjęciu zobaczycie kilka tytułów których nie udało mi się znalesc na YouTube.Kilka dni temu kupiłem sobie pierwsza obudowę na iPhona,jest czarna z wzorkami. bardzo mi się podoba.


                          

                          

                          

                          

                          




You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Te piosenki to zdecydowanie nie moje rytmy i klimaty, mimo wszystko wolę jakieś mniej komercyjne i jednocześnie bardziej zaawansowane muzycznie klimaty. ;)
    A case na telefon bardzo fajny.

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Też raczej słucham to co mi wpadnie w ucho :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeważnie słucham tego co mi wpadnie w ucho! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka od Ellie .... cudna *.*
    Fajna obudowa ;) 5s?

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi utwór niesamowicie pozytywny :) Świetna obudowa, ja ostatnio mojego przyodziałam w "zwierzaka", którego nie jestem do końca w stanie zidentyfikować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. część tych piosenek znam, a case jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny case.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy Outfit.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słucham niektórych tych piosenek. Świetny case :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super obudowa i ciekawa playlista, również słucham podobnych gatunków :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Za Ariane masz u mnie plusa !!!! Świetny pomysł na bloga !!! Zapraszam do mnie
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię "Love me like you do", reszty albo nie słyszałam, albo nie przepadam ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój odtwarzacz to całkowity miszmasz. Obok Lady Gagi znajdziesz Lane Del Rey, obok Ariany - Chris Brown i Jay-Z a tuż za nimi jeszcze Nightwisha i BigBang (kpop). I to w tym wszystkim jest najlepsze. Jakże byłoby nudno ograniczać się do jednego gatunku muzycznego. Muzyka jest taka różnorodna, więc aż grzechem jest nie "zakosztowanie" wszystkich jej smaków!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. muzyka nie w moim stylu, ale obudowa jest piękna! minimalistyczna i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń