ULUBIEŃCY MIESIĄCA - LUTY

17:33



Skończył się luty ,a wiec zapraszam Was do kolejnej notki z serii ULUBIEŃCY MIESIĄCA.



1.Zaczniemy od stylizacji miesiąca. Jest to stylizacja COLD DAYS OUTFIT. Bardzo przypadła mi do gustu i jest moja ulubiona w lutym.



2.Następna rzecz to nowe perfumy od Joopa które pachną nieziemsko! Nazywają się HOOME i zdecydowanie je Wam polecam. PS: Idealny prezent dla chłopaka.

3. Zel pod prysznic AXE dostałem jakiś czas temu,muszę przyznać ze również mi sie spodobał a co do pasty blenda-med to jestem zachwycony. Juz po pierwszym użyciu tego produktu widać efekt bielszych zębów!

4. Film miesiąca to Plansza Ouija. nie lubię horrorów ale coś mnie kusiło żeby oglądnąć ten film. Film jest dobry bo trzyma w napięciu i opowiada ciekawa historie.


Na koniec chciałem Wam się pochwalić WYDARZENIEM MIESIĄCA,otóż zdałem prawo jazdy za pierwszym razem!

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. Plansze Ouija oglądałam bo horrory lubię, a co do tych perfum Joop to wąchałam je kiedyś i są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prawka! :) A co do perfum są bardzo specyficzne, nie każdemu facetowi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdanego prawka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę sprawdzić ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię takich horrorów (po oglądnięciu - zbyt bujna wyobraźnia) już sam plakat filmu mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ulubieńcym. Genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja!
    Gratuluję prawa jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdania za pierwszym razem ! Fajni ulubieńcy :D
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Ci powiedzieć, że takie blogi jak Twój są bardzo przydatne. Wszystkie dziewczyny wiedzą jak ciężko jest znaleźć jakiś prezent dla niektórych chłopaków, a Twój blog jest skarbnicą pomysłów.

    http://annamarialazarek.blogspot.co.uk/
    https://instagram.com/annamarialazarek/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bluza, film mi też się podoba, byłam w kinie ale z pewnością kiedyś jeszcze raz go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie bluzy z tym napisem z Housa ! :)
    Zawsze z dziewczynami żartujemy sobie z kolegą,który ją ma podobną,że jest taki nielegalny dla nas ;)

    Ps. bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga,pewnie dzięki pierwszemu zdjęciu z każdej notki,które jest przerobione w świetny sposób ! :))
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy gratuluję też zdania prawa jazdy :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń