GOTUJ Z MICHAŁEM #1

18:51


Dzisiejszy post będzie o... gotowaniu! Postanowiłem wprowadzić na blogu nowa serie postów- GOTUJ Z MICHAŁEM , dlatego co jakiś czas będę dzielił się z Wami przepisami na szybkie i zdrowe obiady które możecie zrobić w 15 minut! W dzisiejszym poście pokażę Wam jak zrobić prosty smaczny i zdrowy makaron z warzywami w sosie pomidorowym!





POTRZEBUJESZ :
PRZECIER POMIDOROWY,ŚMIETANĘ,CUKINIE,KILKA PIECZAREK,PAPRYKĘ ORAZ OLEJ.

WSZYSTKIE WARZYWA KROIMY W PLASTERKI I PODSMAŻAMY NA PATELNI NA ROZGRZANYM OLEJU,W MIĘDZYCZASIE GOTUJEMY MAKARON.



GDY WARZYWA SA JUŻ PODSMAŻONE DODAJEMY PRZECIER POMIDOROWY I ODROBINĘ ŚMIETANY A NASTĘPNIE DOKŁADNIE WSZYSTKO MIESZAMY.

NAKŁADAMY MAKARON DO MISKI A NA GORE KŁADZIEMY NASZE WARZYWA,I GOTOWE!

PS:NIE ZAPOMNIJCIE O PRZYPRAWACH! (SOL,PIEPRZ TO PODSTAWA)

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Wspaniały przepis. Muszę wypróbować. Smacznego!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Wczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie :)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zrobiłam się głodna, tym bardziej, że kocham pieczarki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis! Na pewno wypróbuję bo wracając z uczelni nie mam wiele czasu na gotowanie! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Często jem makaron przygotowany w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis. Muszę go wypróbować!!!!!!
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam pyszności i smakowite zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, apetycznie wygląda *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię makaron w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przepis na pewno kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń