SIMPLE OUTFIT

18:12


W tym poście pokażę Wam prosta stylizacje na nadchodzące cieplejsze dni.




Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta. Składa się ona z szarej bluzy,czarnych spodni i moich ulubionych NIKE PRIORITY LOW. Od kilku dni bardzo się ociepliło. Niedługo wiosna,wiec taki outfit nadaje się w sam raz do wyjścia do szkoły lub wyjścia na miasto. Jest wygodny a przede wszystkim fajnie wygląda. A wy co sadzicie?



Dziękuję za mile komentarze z którymi ostatnio coraz częściej się spotykam na temat mojego wyglądu bloga i notek. Ciesze się ze widzicie moje starania oraz ze podobają się Wam trochę inaczej zbudowane posty.

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. Dzięki za komentarz ;)
    Kolejna bardzo fajna stylizacja!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty i wygodny, świetny zestaw ;))
    Buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buty i zestaw :) zapraszam do mnie www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza, sama bym chętnie taką założyła :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw zdecydowanie na tak. Prostota jest zawsze w modzie. Lubię takie stonowane stylizacje. Ja również nie mogę się doczekać tych cieplejszych dni. Wiosna jest moją ulubioną porą roku i zdecydowanie w mojej garderobie przeważają ubrania na tę porę roku. Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Outfit bardzo na plus. Czasem takie proste stylizacje są zdecydowanie lepsze niż przekombinowane stylizacje masy blogerów. Na nadchodzącą wiosnę to bardzo dobry zestaw. Minimalizm w dobrym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! :) Prostota to podstawa :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestawik :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń