STREET OUTFIT

17:38

    
   

W dzisiejszym poście pokaże Wam prosty streetowy look.

Dzisiejsza stylizacja składa sie z czarnej bluzy i szarych spodni dresowych które kupiłem w Reserved. Bardzo lubie ten outfit ponieważ jest on mega wygodny a spodnie dresowe nie sa szerokie tylko idealnie dopasowują sie do naszych nóg przez co  całość wyglada modnie i ciekawie. Do tej stylizacji powinnismy ubrać jak najbardziej buty sportowe typu New Balance,Nike itd.

                     

   

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. uwielbiam twój styl ubierania się :))
    Poklikałbyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dres to najlepszy przyjaciel człowieka :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit rzeczywiście na czasie, jednak do mnie osobiście nie przemawia taki styl :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz ;)
    Fajnie, ale nie mój styl :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super styl :D
    Ja ostatnio też bardzo polubiłem dresy :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń