DIY | INSTAWALL

17:58



Ostatnio gdy przeglądałem rożne strony w Internecie trafiłem na coś co mnie zainspirować do dzisiejszej notki!



Witam w kolejnym DIY. Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić Instagramowa ścianę. W Internecie jest masę zdjęć takich ścian. Ja postawiłem na coś prostego. Potrzebne są Wam tylko zdjęcie z Waszego Instagrama i taśma klejąca. Ja na mojej ścianie przykleiłem zdjęcia które mi się podobają i które przypominają mi o ważnych chwilach.,tak jak na przykład zdjęcia z koncertów Dody lub wycieczka do Londynu. Oczywiście mam zamiar powiększyć moja ścianę ze zdjęciami dlatego po dodaniu zdjęcia na Instagrama będę od razu przyklejał je na ścianę.


You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. Bardzo fajny pomysł. Może też zrobię u siebie w pokoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    Jednakże ja nie mam czego powiesić, rzadko fotografuje cokolwiek...

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie całkiem niezły pomysł :) Ja ostatnio też kombinuję z fotkami :) tyle, że ja przyklejam fotki z podróży :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł :)
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!
    Na pewno skorzystam.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha jaki fajny pomysł :D
    Obserwuję chłopaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w podobny sposób powiesiłam moje pocztówki. ;) Świetnie to wygląda!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tak mi sie marzy, zrobic idealna insta-wall :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Instagram ostatnio staje się wdzięcznym tematem do pisania. Też ostatnio o nim pisałam, kiedy odwiedziłeś mojego bloga. Bardzo fajnie "ugryzłeś" temat ;)

    OdpowiedzUsuń