MY FAVORITES IN APRIL

15:45


Przed nami ostatnie dni kwietnia,dlatego w dzisiejszym poście pokażę Wam moich ulubieńców z tego miesiąca!



1. Na początku kwietnia znowu zmieniłem telefon,tym razem na iPhone 5s Gold. Od zawsze chciałem go mieć,jak dla mnie ten telefon jest idealny. Nie zamienię go już na żaden inny!





2. Outfit miesiąca to ''SPRING OUTFIT''. Ten outfit jest moim zdaniem najlepszy ze wszystkich które do tej pory tutaj pokazywałem.


3. Następną rzeczą jest książka. Wiem ze pisałem ze nienawidzę czytać i zdania chyba nie zmienię ale ta książkę dostałem w prezencie i muszę powiedzieć ze się w nią wkręciłem. Naprawdę polecam!


4. Film miesiąca to The Boy Next Door. Genialny film i świetna rola Jennifer Lopez, nie będę dużo pisać po prostu musicie go obejrzeć!


5. Ostatnia rzecz to...moje pierwsze AUTO! Od kilku dni posiadam własne AUTO. W kończy się go doczekałem.




You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. Czytałam książkę i oglądałam film "Zaginiona dziewczyna" i naprawdę byłam pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś właśnie obejrzałam film "Zaginiona dziewczyna". Co za dziwny film! Ale podobał mi się :) Też marzę o tym Iphonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Właśnie zamierzałem obejrzeć ten film :P

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę kupiłam kilka dni temu i teraz tylko czeka aż ją przeczytam :) Gratuluję pierwszego samochodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow autka zazdroszczę :D
    Super jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz autko, które kiedyś chciałam mieć :( teraz pocieszam się moją renią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy, auta zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń